BLOG
Działania SEO jako wsparcie biznesu – na jakie korzyści możesz liczyć?
Optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki, czyli SEO (ang. Search Engine Optimization) to niezwykle powszechnie stosowane przez przedsiębiorców na całym świecie narzędzie służące do promocji biznesu
Ile kosztuje roczne utrzymanie strony WWW? I co się składa na cenę?
Koszt stworzenia i utrzymania strony internetowej to często zagadka dla firm, które chcą zaistnieć w sieci, ale boją się tego, że będzie to zbyt drogie.
Wizytówka firmy w Google – jakie ma funkcje i czy warto ją prowadzić?
Google Moja Firma oraz wizytówka firmy w Google Maps to bardzo ważne, bezpłatne opcje, dzięki którym twoja firma będzie lepiej widoczna w sieci. Co za
Ile z budżetu przedsiębiorstwa przeznaczać na marketing i reklamę?
Ile pieniędzy z budżetu przedsiębiorstwa warto przeznaczyć na marketing i reklamę? To zależy od wielu czynników, takich jak branża, rodzaj produktu czy usługi, rynek docelowy,
Social media – jaka jest przyszłość portali społecznościowych?
Social media w ciągu ostatnich kilkunastu lat zupełnie zawojowały nasz świat. Na portalach społecznościowych szukamy rozrywki, wiedzy i informacji o ludziach, którzy nas znają albo
TikTok – aplikacja dla rozrywki czy biznesu?
Początek Twojej TikTokowej historii Marketing skierowany ku klientowi powinien być zawsze tam, gdzie znajdują się ludzie, czyli nasi potencjalni klienci. Aplikacja Tik Tok zrzesza miliardy