BLOG

Copywriting, kreatywne pisanie – na czym się skupić. Czy każdy może zostać Copywriterem?
Copywriting, kreatywne pisanie – na czym się skupić Czy każdy może zostać Copywriterem? Copywriting, kreatywne pisanie – na czym się skupić Czy każdy może zostać

Czym jest lejek sprzedażowy?
Podstawą każdego biznesu jest relacja z klientem. Od kiedy sprzedawcy wiedzą, jak ważną rolę pełni w procesie sprzedaży, ruszyła machina analizy tego obszaru. Skrupulatne badanie

Jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klienta?
Relacja Klient- sprzedawca to bogata konfiguracja różnych uwarunkowań i zależność. Nasza codzienna praca, wiąże się z licznymi spotkaniami z potencjalnymi lub aktywnymi Klientami. Proces handlowy

Facebook Shops – Marketplace
Warto korzystać z Facebook Shops! Facebook jest w pełni świadomy swojej mocy w kwestii promocji biznesu. Zapewne również z tego powodu wprowadza nową sekcję “Shops.”

Budżet marketingowy. Ile przeznaczyć na reklamę?
Ile przeznaczyć na reklamę? Wiele agencji marketingowych spotyka się z sytuacją, w której klient prosi o zmniejszenie budżetu marketingowego. Pół biedy, jeśli operujemy budżetami mierzonymi