BRANŻA
MEBLOWA
Branża: Meblarska
Dział: Strona firmowa/Social media
Platforma: WordPress
Rozpoczęcie współpracy: Maj 2020
Cele:
- promocja marki i jej realizacji w social mediach, Google oraz na innych kanałach
- zwiększenie ruchu na stronie
- wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania
- pozyskiwanie nowych klientów na rynku lokalnym
Podjęte działania:
- stworzenie brandingu, zbudowanie profilu oraz opracowanie spójnej strategii na
Facebooku i Instagramie, bazującej na regularnie publikowanych treściach i
zdjęciach realizacji - działania SEO
- wspieranie działań organicznych regularnie przeprowadzanymi kampaniami płatnymi
Google Ads i Facebook Ads - audyt techniczny oraz brandingowy
- audyt z działań konkurencji
Efekty:
Wzrost zaangażowania w social mediach:
Poprzez podjęte przez nas działania w social mediach ilość polubień strony od początku jej istnienia na Facebooku wynosi 2345:
Działania w social mediach w przypadku branży meblarskiej są kluczowe i skuteczne ze względu na możliwości atrakcyjnej prezentacji produktu i usługi. Spójna strategia na Facebooku i Instagramie wzmacniana kampaniami płatnymi przyczyniła się do wzrostu zainteresowania marką na rynku lokalnym oraz licznymi zapytaniami o usługę. Przez ponad rok pracy nad promocją marki zauważamy sezonowość sprzedaży, która pokrywa się z ogólnymi statystykami.
Większe zaangażowanie i zasięg zdobywają posty ze zdjęciem. Jak widać na poniższym obrazie, średni zasięg organiczny posta wynosi ponad 1000. W przypadku fanpage’a z liczbą około 2400 obserwujących jest to wynik, który mieliśmy na celu i przewidujemy wzrosty w miarę budowania marki.
Ogólny wynik z prowadzenia działań w social media od początku prac wynosi około 263 tys. na Facebooku i około 71 tys. na Instagramie.
To tylko jeden z wielu przykładów naszej efektywnej działalności
Wyślij wiadomość, a niezwłocznie się do Ciebie odezwiemy.