BRANŻA
MEBLOWA

Branża: Meblarska

Dział: Strona firmowa/Social media

Platforma: WordPress

Rozpoczęcie współpracy: Maj 2020

Cele:

  • promocja marki i jej realizacji w social mediach, Google oraz na innych kanałach
  • zwiększenie ruchu na stronie
  • wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania
  • pozyskiwanie nowych klientów na rynku lokalnym

Podjęte działania:

  • stworzenie brandingu, zbudowanie profilu oraz opracowanie spójnej strategii na
    Facebooku i Instagramie, bazującej na regularnie publikowanych treściach i
    zdjęciach realizacji
  • działania SEO
  • wspieranie działań organicznych regularnie przeprowadzanymi kampaniami płatnymi
    Google Ads i Facebook Ads
  • audyt techniczny oraz brandingowy
  • audyt z działań konkurencji

Efekty:

Wzrost zaangażowania w social mediach:
Poprzez podjęte przez nas działania w social mediach ilość polubień strony od początku jej istnienia na Facebooku wynosi 2345:

Działania w social mediach w przypadku branży meblarskiej są kluczowe i skuteczne ze względu na możliwości atrakcyjnej prezentacji produktu i usługi. Spójna strategia na Facebooku i Instagramie wzmacniana kampaniami płatnymi przyczyniła się do wzrostu zainteresowania marką na rynku lokalnym oraz licznymi zapytaniami o usługę. Przez ponad rok pracy nad promocją marki zauważamy sezonowość sprzedaży, która pokrywa się z ogólnymi statystykami.

Większe zaangażowanie i zasięg zdobywają posty ze zdjęciem. Jak widać na poniższym obrazie, średni zasięg organiczny posta wynosi ponad 1000. W przypadku fanpage’a z liczbą około 2400 obserwujących jest to wynik, który mieliśmy na celu i przewidujemy wzrosty w miarę budowania marki.

Ogólny wynik z prowadzenia działań w social media od początku prac wynosi około 263 tys. na Facebooku i około 71 tys. na Instagramie.

To tylko jeden z wielu przykładów naszej efektywnej działalności

Zostaw kontakt lorem ipsum pipsum

Przewiń do góry