BRANŻA
ZOOLOGICZNA

Branża: Zoologiczna

Dział: eCommerce – sklep internetowy

Platforma: ShopGold

Rozpoczęcie współpracy: Marzec 2020

Cele:

  • zwiększenie ruchu na stronie
  • wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania
  • wzrost przychodów

Podjęte działania:

  • poprawa brandingu od strony estetycznej, rozbudowanie profili oraz opracowanie spójnej strategii na Facebooku i Instagramie, bazującej na regularnie publikowanych treściach, zależne od sezonowości, oraz wspierane real-time marketingiem
  • działania SEO
  • wspieranie działań organicznych regularnie przeprowadzanymi kampaniami płatnymi Google Ads i Facebook Ads
  • audyt techniczny oraz brandingowy
  • audyt z działań konkurencji

Efekty:

Wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania oraz większy ruch na stronie:

Od marca 2020 roku poprzez podjęte przez nas działania SEO organiczny ruch na stronę (organic search) wzrósł o prawie 87%. Strategia zastosowana na portalach społecznościowych przyczyniła się do wzrostu ruchu z social media (social) o około 75%. Ruch z wszelkich odesłań (referral) dzięki wszystkim działaniom marketingowym wzrósł o 113%. Biorąc pod uwagę wszystkie źródła pozyskiwania użytkowników, nawet te niezawarte w poniższej tabeli, liczba sesji przez cały okres naszego działania wzrosła o ok. 124%. Założone cele zostały osiągnięte.

Wzrost sprzedaży:

Dzięki wdrożeniu naszej kompleksowej strategii marketingowej sklep odnotował wysoki wzrost przychodów. Liczba transakcji wzrosła o ok. 139%, a przychody aż o 169%! Obserwuje się również wyższą średnią wartość zamówienia, która wcześniej wynosiła 153 zł, a teraz wynosi 173 zł. Produkty dostępne na sklepie sprzedają się w ilości większej o 107% w porównaniu do okresu, przed rozpoczęciem współpracy z Grupą Rzym.

To tylko jeden z wielu przykładów naszej efektywnej działalności

Zostaw kontakt lorem ipsum pipsum

Przewiń do góry